
Várunk a csapatunkba!
Biztosítási alkusz cég vagyunk, amely biztosításközvetítéssel és tanácsadással foglalkozik. Ezen felül a biztosítási kárrendezés területén is tevékenykedünk, ügyfeleink teljes körű kiszolgálásának érdekében. Fő tevékenységünk az elmúlt évekből adódóan a nem élet biztosítási termékek értékesítése (gépjármű, lakás, és vagyonbiztosítások). Több, mint 20 éve vagyunk a szakmában,
ezért idén úgy döntöttünk, hogy szolnok mellett Szentendrén is nyitunk egy irodát. Cégünk legnagyobb előnye, hogy nem csak a biztosítás megkötéséig foglalkozunk az ügyfelekkel, hanem azt követően is magas színvonalon, gyorsan és személyesen szolgáljuk ki őket. Mindenben segítünk neki a kérdések megválaszolásától a teljes kárügyintézésig. Ezzel tudunk sokkal nagyobb elégedettséget elérni az ügyfeleinknél, ezzel tudjuk emelni partnereink szolgáltatását is.
közösen építhetjük és fejleszthetjük cégünket.
Mit jelent számunkra az Alkuszban dolgozni?
Fejlődési lehetőséget
Szeretünk tanulni, fejlődni, napról napra jobbnak lenni, és még magasabb szinten kiszolgálni ügyfeleinket.
csapatmunkát
Jó csapattagként sikeresebb lehetsz a munkádban, ne becsüld hát le a csapatmunka erejét.
Célorientáltságot
Világos, előre lefektetett céljaink vannak, amelyek eléréséért együtt, egymást segítve, közösen dolgozunk.

Mi lesz a feladatod?
- Új és meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás
- Személyre szabott biztosítási tanácsadás ügyfeleknek
- Szerződéskötés és adminisztráció
- Utánkövetés
- Vendor partnerek felkutatása
Ezt tudjuk nyújtani, ha velünk tartasz:
Modern, kényelmes irodakörnyezetet
Versenyképes, jutalék alapú fizetést
Korszerű technológiai eszközöket
Átlátható munkafolyamatokat
Támogató, csapatjátékos közeget
Fejlődési, továbblépési lehetőséget
Válogatott, minőségi ügyfeleket
Otthonról is elvégezhető munkát
Milyen eszközökkel érjük el sikereinket?
Online munkavégzés
Minden ügynöki munka online zajlik, hogy az eltöltött idő mindig hasznos legyen.
Országos lefedettség
Mivel minden online zajlik, ezért az egész országban tudunk toborozni, értékesíteni.
Jól működő rendszerek
A legfejlettebb vállalatirányítási rendszereket használjuk, hogy ezzel is növekedjen a hatékonyság (CRM rendszer, projekt management , analitika stb).
Technológiai segítség
Minden elérhető technológiát alkalmazunk annak érdekében, hogy automatizáljunk. Ami elvégezhető szoftverrel, azt azzal is fogjuk csinálni. Így a munkatársainknak valóban csak az értékesítéssel kell foglalkozniuk.
Minimalizált hibalehetőség
Mindent valós időben tudunk ellenőrizni, így nem fordulhat elő hogy valami elkerüli a figyelmünket.
Pontos kiválasztás
Fejlett toborzási rendszerünk van , és csak olyan munkatársakat alkalmazunk, akik az adott pozícióra születtek. Ezt játékosított pszichológiai vizsgálatokkal érjük el.
Adatbázis
Óriási adatbázisokból dolgozunk, és nem félünk a hideg kapcsolat felvételétől.
Kompetencia
Tudjuk hogy hogyan konvertáljunk vállalati ügyfeleket és magánszemély ügyfeleket.
Hit
Azért, mert eldöntöttük. Hiszünk benne hogy ha az ember az igeneket keresi az életében, akkor nincs elérhetetlen cél.
Olyan embert keresünk, aki:
Megbízható
Munkájára igényes
Önálló munkaellátásra képes
legalább 1 éves biztosítási tapasztalattal rendelkezik
Jól kezeli a váratlan helyzeteket
Erős kommunikációs készséggel rendelkezik
Ügyfélközpontú
Felelősségteljes
Jó csapatjátékos
Néhány információ a pozícióról:
- Munkaidő: rugalmas
- Munkavégzés helye: Otthonról végezhető munka, de lehetőséged van csatlakozni hozzánk szentendrei irodánkba is.
- Végzettség: minimum érettségi + MNB biztosításközvetítői tanúsítvány vagy felsőfokú végzettség; középszintű számítástechnikai felhasználói ismeret szükséges
- Foglalkoztatás jellege: határozatlan megbízási szerződés, vállalkozói formában.
- Kezdés: Ez csak rajtad múlik. Minél előbb annál jobb. Várunk!


Így csatlakozhatsz csapatunkhoz:
- Töltsd ki az oldal alján található űrlapot.
- Küldd el nekünk e-mailben (info@azalkusz.hu) fényképes önéletrajzod.
- Egyeztetjük egy személyes vagy online interjú időpontját.
- Értesítünk az eredményről.